Schabrak

09:48
04/07 2010
? 0
När vi åker till Falsterbo (2 dagar kvar, wiihoo!!) så måste jag köpa ett till tävlingsschabrak. Jag gillar det som jag använder för tillfället, ett marinblått sammetsschabra, men det börjar bli slitet och det känns kul att kunna variera sig lite. Frågan är vilket av alla snygga schabrak jag ska välja?


Lamicell RG Collection
Riktigt snyggt, men väljer en annan färg isf, ville inte ha 2 st marinblå...





Lamicell College Collection
Galet snyggt! Gick och fingrade på dessa reda förra året. Blir den vita om jag köper denna modellen.



Exklusiv Horse Wear
Älskade, klassiska Exklusiv! Väljer jag ett sådant så broderar jag på!




Equiline brukar också ha en heldel snygga schabrak. Bäst att hålla ögonen öppna och ta några varv på mässan innan jag bestämmer mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: