Mitt horoskop 2010

13:53
31/12 2009
? 0
Horoskopet är taget ur Equipage nr 8/09-10. Jag är född den 30 juni och är därmed kräfta.

SAMMANFATTNING: Du får ett år med guldkant genom spännande tillökning, närmare relationer och en sund ekonomi.

Yes, det börjar lovande!


Rosettregn 2010?



HÄSTLIVET: Vissa förändringar sker i stallet - till det sämre. Hur mycket du än gillar stallet och dina stallkompisar kan det var värt att fundera över en flytt. Fastna inte i din ovilja till förändring - blir miljön negativ mår du inte bra av det. Ner det gäller din ridning däremot når ni lysande framsteg. Ibland är det bra att ha fokus på lite andra saker istället för att ha för stora prestationskrav som kan hämma ridningen istället för att främja den.

Nej, inte fler förändringar. Hoppas verkligen att detta inte stämmer! Att jag skulle flytta känns inte vidare troligt just nu, men man vet ju aldrig. Däremot gillar jag och att i min ridning "når ni lysnade framsteg". Haha, toppenbra! Jag har stora förväntningar på mig själv under kommande år så det sista kan nog stämma...

UTANFÖR STALLET: Tillökning av något slag väntar - barn, hund, katt eller häst. Det är en spännande tid och dina moderskänslor får verkligen komma till sin rätt. Du börjar även öppna dig mer för din närmsta omgivning vilket mottas hjärtligt.

Tillökning? Kanske dags att förverkliga drömmen om en egen hund? Den som lever får se!


Blir jag hundägare under året?


EKONOMI: Pengar verkar vara ditt minsta problem under året. På något sätt löser det sig hela tiden och du kan se fram emot några extra oväntade intäkter. Så unna dig något du längtat efter länge, det kommer du klara.

Precis vad jag behöver! Pengar kan inte köpa lycka, men det blir förbannat mycket enklare att förverkliga sina drömmar om man har lite kosing.

VARNING: Tänk på dig själv och låt inte din ovilja till förändring göra så att du stannar i en destruktiv miljö eller relation.

Läskigt, precis vad jag har funderat på de senaste dagarna...

RSS 2.0