310709

17:54
31/07 2009
? 0
Dagen har vart bra och kvällen kommer bli ännu bättre! 

Började dagen med att äta överbliven kebab från igår kväll och lite blåbär. Udda kombination. Helt klart. Sen ut till stallet och fortsätta storstädningen. Började med att spola ur hela stallet med vattenslangen. Är jag konstig som tycker det är grymt kul...? Rent och fint blev det och jag fortsatte av bara farten att putsa alla fönster både på insidan och utsidan.

När det var klart så satte jag mig vid datorn en stund. Kollade igenom bilderna från igår, fixade lite här och kollade runt lite på Facebook.

Efter lunch åkte vi ner till Navstocka. Jag och Lollo red ut en liten sväng med Ita och Putte. Ita var jobbig och bet sig fast som sjutton i högertygeln, men hon gör alltit så i början. Det tar ganska lång tid innan hon är igång ordentligt och blir mjuk att rida. Travade lugnt och tog lite galopp. Lollo hade fullt upp med att hålla Putte och Ita var jtteduktig och bara rullade på trots att Putte var lite smågalen. Väl tillbaka till stallet fick de stå kvar inne för Ferry skulle få på sin sko igen och flör att behålla lugnet så var det bäst att låta de stå kvar.

Hämtade moppen hos Ida och åkte sen hela vägen hem med Björn Rosenström spelades högt i MP3. Haha, tur ingen hör när jag sitter där o sjunger med i "Jag vill bli din sommargay" för full hals ;)

Nu ska jag duscha, försöka rota fram någon bra film och sen bär det av till Johann för filmkväll.

RSS 2.0