Sånt ni vill veta

20:11
31/01 2011
? 2

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg om att jag ville ha förslag på vad jag skulle skriva om. Jag har fått lite förslag, men vill gärna ha ännu fler!

Saker som jag kommer ta upp i kommande inlägg;
- Positivt/neagitivt med praktiken
- Bilder med förklaringar
- Plan efter praktiken
- Rutiner i stallet/ mina jobbuppgifter

Bilder blir det inte förräns till helgen skulle jag tro. Har inte liksom tid att springa runt och ta kort när jag jobbar och sen är det så sjukt tråkigt att föra över dem till datorn, förminska, beskära, redigera. Men de kommer. Jag lovar. Såsmåningom.

Blir verkligen alldeles för lite kort nuförtiden. Här är två som jag gillar, ni har sett den förut men vad sjutton...



Dressyr hemma på banan, hösten 2010




Världens finaste bebishäst Faloma sover. Foto: Anni Wischers (förlåt men vet aldrig hur ditt efternamn stavas...?)


RSS 2.0