Shapelink ska peppa till ryttarträning

13:34
31/03 2010
? 6



Har nu blivit medlem på Shapelink. Tanken är att jag ska kunna skriva upp all träning kortfattat där för att få bättre översikt. Jag kommer att fortsätta att skriva dagens ridpass, och göra lite djupare funderingar runt träningen här på bloggen. Shapelink är bara till för att göra allt lite mer överskådligt och hoppas att jag kommer orka och komma ihåg att fortsätta fylla i min träning där.

Jag ska verkligen jobba på min egen träning det kommande året. Tidigare har jag (som de flesta andra ryttare..?) mest fokuserat på hästens och dess träning. Jag tycker att det är grymt tråkigt och slöseri med tid att träna på gym, men nu är all snö borta och det går alldels utmärkt att träna utomhus!

En superbra funktion är att man kan utmana varandra, vem som tränas mest, gör flest pass osv. Väldigt sporrande - tävlingsmänniska som man är vill man såklart ligga på toppen!

Klicka här för att bli medlem


RSS 2.0