Long time no seen

18:55
30/08 2012
? 0
Då försöker jag igen. Detta blir tredje inlägget som jag skriver på en vecka, men de två tidigare har bara försvunnit. Vi alltid lika goda vänner - tekniken och jag.

Hursomhelst.

Vi var uppe i hingstrekord i stallet nu i några dagar. Inte mindre än tio stycken hade vi i stallet, igår åkte kulorna på en av dom så nu är det "bara" nio kvar. Nio hingstar mellan 2 och 5 år, ja testosteron i stallet har vi så det räcker och blir över.

Förra helgen tävlade jag och bästaste Hera i Ringsjön. Felfria i 110 och debuterade 120 med ett ner - klart godkänt! Jag red på lite mycket i 120, vi kom med lite för mkt fart in i kombinationen, det blev trångt så vi fick med bommen på B hindret. Men Hera var en stjärna såklart - fina lilla hästen!!

Och vad händer nu då? Sitter som i någon slags koma och tror minsann att "love Actually" får bli kvällens underhållning. Julfilm egentligen ju men den är ju så gullig... Imorgon åker två fyraåringar på kvalitetsbedöming i Bollerup och på kvällen blir det kräftskiva, taggatagga!

RSS 2.0