See you later alligator

11:38
28/06 2009
? 3


Bilder från läger 2008 på Navstocka


Nu drar jag till Navstocka om några timmar. Alla mina kläder är packade och ska ut till stallet och plocka iordning hästarnas alldeles strax. Ska försöka säga till pappa så att vi inte kommer iväg så sent, är skönt att komma ner ganska tidigt. Imorgon börjar sommarens första avancerade läger. Wiie!

Igår blev det faktiskt ett bra kalas måste jag säga. Jag är väl inte överförtjust när pappa höll tal (!) och de sjöng för mig. Men skämmdes inte ihjäl heller som jag alltid gjorde när jag var mindre. Av päronen fick jag Itas sadel och en halvårsprenumeration på ridsport. Jag får alltid halvårsprenumerationer vid min födelsedag och julafton eftersom det är nästan exakt ett halvår emellan så de alltid har något bra att ge mig. I övrigt fick jag pengar, en DVD spelare till min TV och ett überfint pannband av syster som jag spanat in länge. Jättenöjd och glad över min presenter! Var duktig kusin och lekte med mina småkusiner hela kvällen och hade riktigt roligt. Levde mig kanske in lite FÖR mycket när vi spelade kubb...

I veckan kommer jag ha fullt upp med att jobba. Full fart mellan 8 till 23 varje dag med barn och hästar gör att man inte hinner och orkar göra något annat. Men skoj är det och jag skulle inte vilja byta sommarjobb för något annat.

Ni får ha det superbra! Finns på mobilen.

Kram

RSS 2.0